poniedziałek, 19 października 2015


Witajcie kochani!
Dzisiaj przygotowałam dla Was kilka porad jak ciekawie i estetycznie można ozdobić paznokcie.
Teraz właściwie na każdym kroku spotykamy panie bardzo często z zadziwiającym manicure ( francuski tak bardzo xD ). Ale czy na pewno o to w tym chodzi, żeby wzór na paznokciach i metoda ozdabiania były jak najbardziej wyszukane? Wydaje mi się, że chyba nie.
Moim zdaniem ślicznie wyglądają paznokcie jedno, najwyżej dwukolorowe. Nie ma co przesadzać z ozdabianiem, ponieważ nadmiar praktycznie nigdy nie wychodzi na dobre.

#Metoda numer 1:  Ombre  
Nazywana też bardzo często metodą cieniowania. Jest to metoda, która polega na cieniowaniu kolorów za pomocą gąbeczki. Żeby efekt końcowy był ładny, potrzeba kilka kolorów, które będą się ze sobą ciekawie komponować.
Na gąbeczkę nakładamy w postaci paseczków lakiery, a następnie na pomalowane wcześniej paznokcie odciskamy gradient. Proces ten można powtórzyć jeszcze raz w celu uzyskania lepszego efektu. Na samym końcu zmywamy lakier ze skórek.





#Metoda numer 2: Metoda foliowa
Nazywana inaczej metodą marmurkową. Po wyschnięciu na lakier bazowy nakładamy lakier o innym kolorze i przykładamy folię. Można troszkę odejść od tego wzoru wykonania i wykonać wzorek poprzez przykładanie i odkładanie folii do paznokcia. Efekt niesamowity! *-*
 


#Metoda numer 3: One Stroke 
Za pomocą tej metody na paznokciach możemy stworzyć kwiaty, motyle, liście itp. Jest to metoda zrobiona za jednym pociągnięciem pędzelka. Do wykonania zdobienia tego typu potrzebny jest odpowiednio przycięty pędzelek oraz farbki koniecznie o mocnym nasyceniu barwnika. Na pędzelek nakładamy dwa różne kolory, np. na jedną połowę białego, a na drugą niebieskiego. Odpowiedni ruch pędzelkiem i odrobina talentu pozwoli nam stworzyć wybrany wzór.
 


#Metoda numer 4: French manicure
Osobiście uwielbiam tą metodę. Ten rodzaj manicure pasuje dosłownie na każdą okazję, zawsze wygląda bardzo elegancko. Jeśli już wybieram tą metodę, to zawsze wykonuję czarną wersję tradycyjnego frencha.
Zanim zabierzemy się do ozdabiania warto wyposażyć się w bazę pod lakier do paznokci, czarny, najlepiej matowy lakier, czarny błyszczący lakier oraz w specjalną taśmę do zdobienia paznokci.
Najpierw nakładamy bazę pod lakier i czekamy aż całkowicie wyschnie. Następnie malujemy paznokcie czarnym, matowym lakierem. Czekamy i kiedy matowy lakier wyschnie naklejamy na paznokcie specjalne paski taśmy do zdobienia paznokci. Malujemy wyznaczone przez paski końcówki czarnym, błyszczącym lakierem. Gdy lakier całkowicie wyschnie bardzo ostrożnie odrywamy paski i usuwamy resztki kleju z paznokci. Efekt bombowy! *-*


#Metoda numer 5: Efekt kropli wody
Ta metoda moim zdaniem również jest fantastyczna, a co najlepsze jest banalna w wykonaniu.
Do wykonania będziemy potrzebować bazę pod lakier do paznokci, matowy lakier, matujący top coat, utrwalacz lakieru do paznokci i nieużywany pędzelek do korektora.
Nakładamy na paznokcie bazę pod lakier. Następnie malujemy je lakierem do paznokci. Po wyschnięciu można nałożyć kolejną warstwę. Nanosimy na paznokcie matowy top coat i czekamy aż całkowicie wyschnie. Za pomocą pędzelka do korektora nanieś na paznokcie krople bezbarwnego top coata ( zwykłego, nie matującego! ). Koniecznie musimy użyć takiego utrwalacza, który schnie powoli, ponieważ w przeciwnym razie uzyskamy plamy, a nie krople. 
 

A Wam która metoda podoba się najbardziej?
A może macie jakieś swoje wypróbowane? Jeśli tak to chwalcie się i piszcie w komentarzach!
Pozdrawiam wszystkich cieplutko i do następnej notki.
Buźki ;*

~ Ashley

24 komentarze:

  1. 3 piękne ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne paznokcie :)
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Metody foliowej jeszcze nie stosowalam:)

    http://clarkyss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ombre mi sie podoba ale mi nei wychodzi :(


    http://comocarmen.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się twój blog ;)
    Zapraszam na nowy post http://www.emptyy-promises.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie miło czyta się takie komentarze :3 Bardzo dziękuję :*
      Pozdrawiam cieplutko.

      Usuń
  6. te pierwsze i drugie podobają mi się najbardziej, śliczne :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że znalazłaś tutaj coś w swoim guście :)

      Usuń
  7. Ojej ale świetne paznokciowe inspiracje!
    Najbardziej podoba mi się czarny french <3
    Zapraszam do mnie: http://tangledstories314.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba tak samo jak mi ^^
      Na pewno do Ciebie zaglądnę :)

      Usuń
  8. jeśli chodzi o malowanie paznokci to zawsze mam tak,że albo coś nie wyjdzie,albo jak już pomaluje to zdążę zepsuć zanim wyschną :P nigdy nie próbowałam niektórych sposobó,także na pewno skorzystam :)
    www.domilovess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj niestety znam ten ból :/
      Ale jak to mówią praktyka czyni mistrza, więc na pewno za którymś razem Ci się uda i potem będzie szło już z górki :3

      Usuń
  9. 3 najlepsza ❤

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mniej znaczy więcej. Tęcza na paznokciach już dawno wyszła z mody. Triki przedstawione przez Ciebie zdecydowanie zachęcają do pobawienia się z lakierami. O częsci już słyszałam, nawet nieraz sobie wypróbowywałam, ale jakoś nieszczególnie dobrze mi to wychodzi. Nie sądzę, żeby narysowanie tego kwiatka było takie proste. Ja jestem pod względem technicznym straszną ignorantką no i wszystko potrafię zepsuć. Także takie kwiatki to raczej by mi nie wyszły za dobrze :D

    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie na nowy post:)
    http://somethingdiffernet-imagine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wbrew pozorom malowanie paznokci to wcale nie taka łatwa sprawa jak mogłaby się wydawać ;D

      Usuń
  11. Ja mam w planach wykonać w końcu ombre! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam french manicure ♥
    Sama mam zamiar go zrobić :)
    Zapraszam: http://pati-ix.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe pomysły ;)
    Zapraszam http://www.emptyy-promises.blogspot.com/
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń