wtorek, 13 października 2015

Hejka!
!
Zakupy to super rzecz. Jak wiadomo każda (albo prawie każda) kobieta po prostu je uwielbia. Ja nie jestem w tym przypadku jakimś wyjątkiem i dlatego dzisiaj pochwalę się Wam moimi zakupami ;)
Jak już wszystkim doskonale wiadomo pogoda spłatała nam małego figielka i w październiku zaskoczyła nas.. Zimą! Spróbujcie sobie wyobrazić miny pełne zaskoczenia u zaspanych ludzi leniwie przecierających oczy i wyglądających w poniedziałkowy poranek przez okno. Musieli wyglądać naprawdę komicznie ;D
O tej porze zapewne śniegiem za bardzo się nie nacieszymy, ale ja postanowiłam zapolować na cieplutkie buty, czapki i rękawiczki.




Ja osobiście zawsze staram się stawiać na wygodę, dlatego wolałam wybrać takie ocieplane botki, niż cienkie na nie wiadomo jak wysokim obcasie. Generalnie z tego względu, że moim zdaniem takie są o wiele wygodniejsze, na zimową pogodę, kiedy na dworze jest mokro, a przede wszystkim bardzo ślisko i bardzo łatwo można "zaliczyć glebę" ;D





W takiego rodzaju sznurowane botki na platformie zdążyłam zaopatrzyć się już jakiś czas temu. Również są bardzo wygodne, moim zdaniem idealne na jesień do wszelkiego rodzaju płaszczyków. Wyglądają naprawdę bardzo elegancko, a ogromnym plusem jest to, że można poczuć się w nich komfortowo. Botki nie przepuszczają wilgoci, więc śmiało można wyjść w nich nawet w największą pluchę ;)




Tutaj mam czapkę typowo zimową. Nie wiem czy w tym roku w ogóle zima zaszczyci nas swoją obecnością, jednak zawsze warto być zaopatrzonym na każdą możliwą ewentualność. Czapka jest bardzo przyjemna, milusia i dodatkowo bardzo lekka. Oczywiście zimowe nakrycie głowy powinno dawać dużo ciepełka. Moje nakrycie sprawdzi się pod tym aspektem wspaniale. Was też śmieszą tego rodzaju czapki? Mój kolega, który ją zobaczył (co prawda tylko na zdjęciu) stwierdził, że nadaje się dla dzieciaka ;-; ;D






A tu przedstawiam Wam czapkę typowo jesienną obok, której nie mogłam przejść obojętnie, ponieważ już od dawna polowałam na jakąś tego typu. Powiem szczerze, że nie bardzo przepadam za noszeniem jakiegokolwiek nakrycia głowy, ale no... Musiałam ją mieć ;D A wygląda na to, że jesieni nadciąga powoli ciąg dalszy, więc powinna się przydać. Koniec ze zmarzniętymi uszami! xD





I jeszcze coś takiego udało mi się dzisiaj upolować. Z tej bluzy jestem mega, mega zadowolona. Nie dość, że cieplutka to jeszcze bardzo milutka w dotyku (czyściutka bawełna)  ^^ Idealna jest. Polecam każdemu z całego serduszka ;3




Z mojej strony to tyle. Piszcie w komentarzach co podoba Wam się najbardziej. Jeśli nic się Wam nie spodoba... To też piszcie! Każdy z nas ma inny gust ;D
Pozdrawiam każdego bardzo cieplutko ;*

~ Ashley



42 komentarze:

  1. Ja jestem wyjątkiem i przyznam się, że nie lubię zakupów ;) Wchodzę do sklepu, kupuje co mi się spodoba i oby jak najszybciej wyjść :D

    http://mylittlelifex3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam zakupy! ;)) świetny post, powiem Ci szczerze, że zawsze muszę mieć płaskie buty, bo "gleba" raz dziennie jest u mnie gwarantowana, serio :D świetne są te buuty! Jeżeli mogę wiedzieć, to skąd są te botki? :) boo piękne :)
    Pozdrawiam i całuje!
    nataliakupczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obie pary udało mi się dostać w jednym ze sklepów CCC, także tam polecam szukać :) Pozdrawiam cieplutko :3

      Usuń
  3. Super czapeczka! :3
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam za zakupami nie przepadam. Jakoś mnie do nich nie ciągnie, szczególnie, gdy nie mam pieniędzy w kieszeni albo w momencie, gdy nie wiem, że muszę oszczędzać. To jest tragiczne i skutecznie zniechęca mnie przed jakimiś zakupowymi zrywami.
    Ale przydałoby się iść do sklepu, kupić zimowe buty i konkretny szalik, bo mój kochany ulubieniec niestety się rozciągnął i guzik z niego mam.
    Absolutnie popieram wybór butów. Nic nie śmieszy mnie bardziej jak panie, które przedzierają się w śniegu (spadł już???) na wysokich obcasach (kiedyś popełniłam ten błąd i kupiłam takie buty.... jezu...).
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarz u mnie:)
    somethingdiffernet-imagine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udanych zakupów życzę w takim razie. Tak, śnieg już spadł w poniedziałek rano (przynajmniej u mnie), ale do dnia jutrzejszego śladu raczej po nim nie będzie :)
      Ale jak to mówią przezorny zawsze ubezpieczony.

      Usuń
    2. Mnie to zima pewnie zaskoczy (i nawet nie chodzi o to, że jestem kierowcą, a jak to z kierowcami bywa, oni wiecznie nieprzygotowani). Współczuję tego śniegu... Ja żyję nadzieją, że zima do mnie w tym roku nie dotrze (proszę, proszę, proszę...).
      Na razie kupiłam szalik :D

      Pozdrawiam i zapraszam do mnie na post o typach kierowców:)

      Usuń
  5. Timberki są boskie ! też mam miodowe :)
    Na szczęscie ta zima do mnie nie dotarła- śniegu nie ma, aczkolwiek jest mega zimno, deszczowo i ponuro grrrr wlaśnie jakiś wielkie i cieplu szalik musze sobie sprawić :)
    może i ja wybiorę się na weekend na zakupy :)

    Kochana, czy mogłabym Cię prosić o szczere kliknięcie bluzki, spódnicy i naszyjnika Dresslink oraz pod postem kolaż płaszczy z Sheinside?
    z góry bardzo dziękuję i jeśli będę mogła odwdzięczyć się tym samym, to śmiało pisz :)
    Pozdrawionka :) Daria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz i oczywiście postaram się pomóc :3

      Usuń
  6. Masz piękny wygląd bloga i potrafisz zainteresować czytelnika ;*
    Może wspólna obserwacja ? Daj znać u mnie ;* justperfectfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne zakupy :D
    http://wkomenda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Butki świetne :) Ja szukam ciepłego, dużego szala na zimę, poza tym wszystko mam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie przepadam za noszeniem szali. Jakoś po prostu mi przeszkadzają :)
      Również cieplutko Cię pozdrawiam :3

      Usuń
  9. świetna notka! :* obserwuje :)
    xshandy.blogspot.com
    biorę udział w konkursie, w którym do wygrania jest sesja zdjęciowa:)
    byłabym bardzo wdzięczna gdybyś dała pozytywną ocenę w linku poniżej:* z góry dziękuję!
    http://ddob.com/blogbook/id/4569/unusual-vogue

    OdpowiedzUsuń
  10. czapa z pomponami swietna zeby nadarzyla sie okazja ja zalozyc

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że w tym roku taka okazja się nadarzy :)

      Usuń
  11. ja w zimie też zdecydowanie stawiam na wygodę i ciepło,więc buty na płaskiej podeszwie i czapka są obowiązkowe! :)
    www.domilovess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajne rzeczy,uwielbiam zakupy
    zapraszam do komentowania, obserwowania
    +nowy post
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciepła czapka to mój typ:) Do tego jeszcze świetnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygoda zdecydowanie najważniejsza :))
    Super czapka :)
    Klikniesz w linki w nowym poście będę wdzięczna :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie funkcjonalne butki. Ciepło i wygodnie!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super wpis, też lubię takie buty :* Zapraszam do mnie! Wspólna obs? Daj znać u mnie, pozdrawiam cieplutko :* http://myaloveshair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Thank you very much for the nice comment :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Widzę, że przygotowania do zimy w toku!
    Oj tak, zakupy potrafią poprawić humor szczególnie w czasie kiedy jesień przytłacza :c
    /Agrafka

    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń